and so THIS IS Christmas

Julen.
Julstämningen är kvar såhär i mellandagarna. Men det enda jag kan tänka på är vad jag ska ha på mig på nyår. Jag tänker inte på själva firandet så mycket. Mest hur jag ser ut. Är detta rätt? NEJ?!

Jag menar borde jag inte tänka på julen, vad den egentligen står för. Alltså Jesus, eller stjärnorna man får ju välja vad man tror på. Jag skulle säga att jag hade velat ha ett teleskop så att jag kunde se hur universum påverkas på julen. Inte många som vet att det faktiskt händer saker i rymden varje år på samma sätt.


Kolla på denna videon, hela ifall ni vill. Men spola annars gärna fram till ca 06:39 så får ni reda på varför vi firar jul. Och på vilket sett stjärnorna eller rymden förändras under juletid.



Kommentarer

Postat av: Smilla

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Svar: Hej! Tack för att du gillar min blogg! Jag har försökt se vad problemet kan vara. Men jag vet verkligen inte. Du får gärna försöka igen! :) hoppas det löser sig!
daniella

2012-09-10 @ 12:42:37
URL: http://allaprivatlan.se
Postat av: Andrea

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

Svar: Eftersom det heller inte är någon annan som prenumererar på min blogg, kanske det är något fel. Vad vet jag ej! Ska kolla upp det!
daniella

2012-10-12 @ 11:15:54
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0