Underbara sommar & sol, jag kom in!

Det är så underbart när det är sommar. Man blir på så bra humör. Jag har legat på stranden hela dagen idag. Riktigt skönt. Ska nog ta mig dit imorgon också och steka.

Måste försöka bli lite brun.
Jag är helnervös inför skolan i höst. Jag vet inte hur jag ska börja för att ta mig dit liksom. Det verkligen snurrar i huvudet när jag tänker på det. Shit.


En sak till. JAG KOM IN PÅ DEN LINJEN JAG SÖKTE. JAG SKA LÄSA STATSVETENSKAP MED POLITISK KOMMUNIKATION PÅ HALMSTADS HÖGSKOLA. Yeeeee. Jag var inte reserv eller någonting, jag  kom in. På 19:onde plats tror jag. Haha. Men ja kom in!

Kommentarer

Postat av: Pierre Ringborg

GRATULERAR!

2010-07-15 @ 01:52:47
Postat av: Zhwan

Va kul, ska också läsa det. Då blir vi klasskamrater :)

2010-07-29 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0