DENNA HELG!!

Fredag

Jag åkte och tränade med mamma på Erikslund (gym) väldigt refreshing.
Sen stressade jag hemma efter att ha bastat för länge på Erikslund.
Jag gick till Mys's 20 års fest vid 8 tiden och var där.
Det var faktiskt trevligt, längesedan jag var på fest faktiskt!
Men jag gick hem vid 23 eftersom jag skulle skriva högskoleprovet på lördag morgon.
Så när jag kom hem letade jag fram linjal och sådana saker.

Lördag

8.30 var jag på Magnus Stenbocks skolan i Helsingborg, för att skriva första delen på högskoleprovet.
Det var riktigt svårt. Jag kände mig duktig, men mattedelen dödade mig verkligen.
40 minuters rast efter varje del. Det dödade mig också, helt ensam på en ökänd skola i Helsingborg.
Jag fick sitta själv och äta mina mackor och dricka. Rejält tråkigt!
16.15 hämtade  mamma mig, och när vi kom hem hade hon köpt kläder!!
En sjal, en tunika, leggins, skor och en jacka. Alltså en hel outfit! Det gjorde mig väldigt glad!
Nu i dessa fattiga dagar.

Sedan vid 17 rättade jag provet på SVT text-tv. Jag fick 40/140 poäng på provet. Skit kasst!
Sen grillade vi med Annelis familj. Jag satt och pysslade med Hugo och Ludvig (småbarn) i säkert 2 timmar.
Vi gjorde prinsess kronor och kunga kronor, svärd och en rolig mask, allt av pappkartong. Skit kul faktiskt.

Sedan åkte jag in till Paul vid 23. Han hämtade mig på knutan, och vi köpte chips och läsk.
Hon i kassan glömde ta betalt för läsken och chipse. Då vi köpte cigg också.
Så senare på kvällen RINGDE STATOIL?? Och sa att de ville ha pengarna. Men shit, det är ju de som gjorde misstag, inte vi. haha. SUCKS TO BE YOU!

Söndag

Jag vaknade med Paul och vi drack kaffe som vi alltid gör. Då fick jag reda på att Polens President hade dött, av en flygolycka. Inte kul!! REST IN PEACE.

Idag ska vi antingen sola eller kolla bio (flickan från ovan).
Och jag tror att mitt marsvin ska ha lite sällskap av min kusins kanin, i ca 10 dagar. Hoppas det funkar.
Lolla är ju så söt, men liten, så hon får inte så mycket uppmärksamhet. Man glömmer henne lätt. Vilket är synd.

Sedan ska ja hem och plugga på min rapport som jag fick IG på.. TROTS ATT JAG KÄMPAT HUR LÄNGE SOM HELST, OCH ATT NETTAN (läraren) HAR RÄTTAT DEN TIDIGARE, UTAN ATT DET VAR FEL PÅ DEN!!
HUR GÅR DET TILL? Deadline på fredag (PANIK).

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0