- 01.19 - 12 November 2009

Tiden rinner ut.
Året är nästan slut nu. Nu kommer snart 2010.
Ja då händer en massa saker. Jag får antagligen körkort, jag fyller 20, jag tar studenten.
Och antagligen flyttar jag till Stockholm, om det går som jag vill.

Men det är jobbigt att tänka att tiden rinner ut så snabbt.
Är tid en illusion? Är det något människan skapat och blivit beroende av, eller har den alltid funnits där?

Jag borde sova, klockan är mycket...

Klockan, skapar den stress, skapar den inte problem, gör den inte oss äldre?

Varför kan man bara gå framåt i tiden och inte bakåt. Jag vill gå tillbaka.

Kommentarer

Postat av: natasha

ja usch sen jag blev gravid så har tiden bokstavligen sprungit iväg från mig.

2009-11-12 @ 11:56:09
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0