Malmoee "turning torso"

idag åkte jag, my, ebba och cattis ner till malmö för att leka modeller i "turning torso", och damn va fancy säger jag bara. Vi kom dit alla osminkade brudar, och de stod folk där med kostym och allt. Herregud, dörrarna öppnades av sig själv. Och byggnaden var så hög att man inte såg toppen för det va dimma där.
Vi åkte upp. Tolvte våningen. När vi kom dit så va de massa snygga människor å de va värsta snobbiga stället.
Shit. palla det.
Vi blev utkastade för att ebba och cattis inte var 18 år. Så dåligt alltså. Haha.
Sen satte vi oss utanför och spottade på tornet ungefär. nej , men vi sminkade oss lite där. Med ebbas smink.
Sen stack vi till centrum och åt libanesisk mat på Meze, sen stack vi till apoteket lejonet för att jag skulle hämta en grej där. hihi, en hemlig sak!
Sen stack vi till "monki" och kollade kläder, alla kunde handla saker förutom jag för att jag och paul vi ska ju åka iväg. . :( men det ska ju bli kul iallafall, så ja fick deppa vidare ungefär. Men de va skojj endå.
Sen tog vi tåget hem och sen va dagen slut. Vi missade en dag i skolan för ingenting och vi stressade för ingenting. BLÖ. Men de va en trevlig dag och "turning torso" va en upplevelse.

föresten. nu vet ja vad mode e, så ja ska göra om denna blogg till en modeblogg. HAHAHA , noooooot!

Bilder kommer sen. har inte orkat ladda upp dom ännu.

Kommentarer

Postat av: bebba

hehe bajsar på turning torso eller man måste kanske vara 18 för det??? HA HA, jag tyckte iallafall inte att det var en missad dag i skolan för INGENTING! det var hur bra och mysigt som helst. din my var oxå trevlig och roligt att träffa henne!

2009-02-06 @ 12:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0