Houman Sebghati

Hycklaren ,

(jag vet att den är gammal, men den e fett bra)

Förort eller innerstan för mig en bagatell
Till skillnad från dig posar jag inte kriminell
Jag lärde dig att baxa Åke det var väl bra?
Sen du sa vi gör en låt Ta och dra
På ditt första bilinbrott jag drog med dig
Vi andra fick jagen men vad hände med dig?
Ajuste du höll utkik eller vad du nu vill kalla det
Nästa låt du gör döp den en riktig bangare
Ta och kammare jorden e inte platt
Du kastar bara hat resten blir skitsnack
Förresten jag hörde du paja varje bil du tjacka
Vi tare igen köra va aldrig nåt du fatta
Först ner med kopplingen sen i med ettan
Lite gas samtidigt som du pedalen lättar
Testa för ditt eget bästa att sluta
Med näsa innan det slutar med spruta
En låt med Joakim Hillsson kan bli fett
Hällre det än och göra en med Trippel Ett
Det som skett du fick min ursäkt från start
Så skrik skrik du e ju inte känd för att va smart

videoklipp . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0