Gårdagen.

Igår var jag inte i skolan, jag vet inte jag orkade verkligen inte och jag visste att de skulle bli en händelserik dag och hade sovit knappt två timmar så jag sjukanmälde mig.

Vid typ tre var jag på knutan för jag skulle träffa Taimi, Cattis och Ebba. 

Men Paul var tydligen i stan så tänkte träffa han först. De andra kom endå inte förrens halv fyra.
Paul föreslog att vi skulle tura. Så de gjorde vi. Vi hoppa på båten och tog en sånn röd pölsa korv var, och han drack öl, jag vatten.  De va jätte mysigt, vi skojjade och pratade. Det va nästan lite längesen vi gjorde något sådär spontant och roligt.

Sen halv fem ungefär träffade jag Tjejerna och även Alice. De va väldigt trevligt!
Vi satte oss på "Olssons skafferi", väldigt mysigt vi satt och åt lite gott och drack kaffe och tog några cigg, och snackade med filtar på uteserveringen.
Gud va mysigt de va. Tack flickor för en övertrevlig eftermiddag. Ebba e ju också för skön när hon ska berätta saker, hehe, man lever sig verkligen in i det. Det är som att höra en saga. Hehe.
Vi alla pratade om en massa olika saker. Diskuterade verkligen om allt möjligt.

När jag va vid teatern kom jag på något som även ebba kom på eftersom jag fick ett sms av henne. VI HADE GLÖMT BETALA VÅRA LATTAR! Vanligtvis betalar man ju direkt när man köper kaffe, men vi fick beställa och betala sen. Och därför glömde vi det också och bara gick.
Eeeebbbaaa vi måste gå dit och be om ursäkt!

Efter det skulle vi på teater med skolan, alla förutom Ebba. Vi skulle se "Fadren" av August strindberg. Den började 19. De va faktiskt en skitkass pjäs, urtråkig. Men vi härda ut i ca 2 timmar.

Sen träffade jag my, matte och Paul. Vi satte oss på Shakespear och softade. Sen sov jag hos Paul som jag även ska göra idag.
Tack alla för en trevlig dag. Det va underbart!


(JAG OCH BABY PÅ BÅTEN!)


Kommentarer

Postat av: ebbs

haha jag pratar sönder er felåt;(

ni gör mig sååå GLAD jag svävar nästan på moln efter att jag har fått instråla er underbara energi! tycker vi ska träffas oftare. HAHAHA och lattarna haha, shit! vi måste gå dit någon dag och betala ju förfan, och ändå, få får vi ju bara ett bra skäl att träffas:) <3<3

2008-10-20 @ 12:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0