sälen 2008

det kommer bli perfekt. Paul ska med, vi ska gosa, mysa och göra allt det dära som alla andra kärleksfulla par gör på semester. . . HÖR NI HUR DET LÅTER? vi ska på semester tillsammans,inte bara det, vi ska fira jul tillsammans. .

jag minns 2007, ja hade dig då baby, men du va inte med i sälen . . . tråkigt nog, jag minns alla mms jag skickade till dig, och hur ja saknade dig. Detta året blir det inte så,detta året kommer bli underbart , underbart underbart . . .


foto sälen 2007

Kommentarer

Postat av: Taimi

Jag vill också ha det där som ni två har, vill också ha det så med någon men det kommer när det kommer I guess. Vilket fall som helst lite tråk är det att jag inte är 18 än :/

2008-12-02 @ 12:54:52
URL: http://taimiheltenkelt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0