julen e här

tänk vad underbar julen är. Innan idag satt jag på statsbussen i helsingborg påväg till knutpunkten, det va mörkt. Jag kom att tänka på att det va första advent och att det var så underbart vackert med allt ljus, alla lampor som hängde i träden, alla lampor som fanns i fönsterna och på väggar och tak.
Nu börjar det kännas att snart är julen verkligen här. Och det får mig att må så fruktansvärt bra.


Förutom den här julstressen som alla kommer få så småningom, ifall ni inte redan har fått den. Det är ju de här med hur fan man ska ha råd till allt? Jag själv har 5 syskon att köpa julklappar till, plus föräldrar, min bästa vän och min underbara pojkvän. Jag har just nu 1500kr, jag ska också köpa skidbyxor på ullared. Jag ska klara mig med cigg hela månaden. HUR FAN SKA DE GÅ? DET GÅR JU INTE. jag har inte råd!

hur som helst, så är det underbart med jul. Det är mysigt och vitt. Jag kommer fira min julafton i Sälen med min släkt och min pojkvän. Det ska bli en upplevelse att fira jul med Paul. Men också väldigt mysigt.

ÅÅÅh vad jag längtar. . .   nedräkningen har börjat . . .

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0