hur hade det varit`?

Tänk om jag var nu 25år gammal och väntade barn?
Hade Paul varit där vid min sida hela tiden och hjälp mig, hade vi haft vår drömlägenhet?
Hade jag haft mitt drömjobb och mitt drömkök?
Tänk om jag var en såndär tjej som alltid lagade mat och städade, och paul en sån där man som kollade på tv och drack öl. Hur hade det varit?
Eller om allt bara hade rasat samman och Paul hade stuckit från mig, jag hade suttit där med min bebis i magen och kanske alla hade lämnat mig för något dumt jag hade gjort,



Tänk om jag redan hade 3 barn , 2 flickor och en pojke, tvillingar. Som bara skrek hela tiden och var busiga som bara den. Kanske de va ursöta och alltid hade jätte fina kläder, Paul var världens bästa pappa och jobbade som artist och gjorde föreställningar ibland och jag som vetenskapsjournalist och vi va nästan rika, eller alltså oberoende av pengar.
Jag hade min gucci kostym, (kjol och kavaj) och mina prada skor, kanske en louis voutton väska under armen,
Paul hade alltid kostym med slips och snygga skor, mina barn hade alltid jätte söta underbara kläder och vi var den perfekta familjen . .


Kommentarer

Postat av: carolin

vadå hur vi får pengar?

2008-12-30 @ 15:15:50
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Carolin

går i skolan, jobbar ibland.. ja på samma sätt som alla andra får pengar.

2008-12-30 @ 22:06:48
Postat av: Anonym

men ella __ vakna!!!!

2009-01-03 @ 01:52:59
Postat av: Anonym

2009-01-03 @ 01:53:53
Postat av: Anonym

2009-01-03 @ 01:55:07
Postat av: daaniee

va? vadå vakna?

2009-01-03 @ 02:39:24
URL: http://eeinaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0