girls like boys, boys like girls

Vad e med tjejer, vi frågar alltid våra killar " e ja snygg nu?" , "e ja tjock?" osv, killarna måste alltid tänka efter vad som är bästa svaret. Om en kille svarar fel och säger ärligt att man inte är den smalaste kanske eller att man kanske skúlle sminkat sig lite minde eller mer. Då blir tjejerna galna av agression. Vi är sånna, vi måste hela tiden ha bekträftat av killen att man duger. Men om en kille frågar sin flickvän om den tröjan e snygg då e vi helt ärliga och säger att han kanske skulle tagit en annan. Men då gör dom bara det utan att bli arga.
    Vi tjejer tvingar en kille att vara ärlig men endå vet vi att de kanske ljuger men vi accepterar det för vi vill inte höra sanningen. Vi låter oss luras.
    Som den blonde tjejen i Huste & flow säger "ibland vet jag att du lurar mig och jag tror dig, för ja låter dig, för ibland behöver jag luras"
Det är så med de flesta tjejerna iallafall, jag gör så. . . Om jag vet att paul ljuger om något frågar jag inte emot för det känns bättre så.

föresten så e det världens bästa film.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0