what about the world today

Det var ett tag sedan nu som jag skrev om illuminati eller något i den stilen. Bara för att jag inte skrivit ett tag betyder inte det att jag gett upp illuminati.

Jag vet att det finns. Illuminati. Jag ser det dagligen överallt. Oavsett om jag inte är ute mycket ser jag det hela tiden på tv. Tvn är ju värst.

Men jag kollade idag på Kunskapskanalen, de har ju sådana här föreläsningar och denna vet jag inte vad det var för titel på, men det var de kvinnor som fått fredsnovellpris. Jag vet inte exakt deras titlar eller namn så jag struntar i att skriva det.

Men den kvinnan som kom från Jemen, som även fått fredsnovellpriset 2011 pratade om revolutionen i Jemen och i de andra arabländerna.

Svenskarna skulle hela tiden fråga henne om islam. Jag märkte att hon undvek frågan ganska mycket. Men till slut blev hon sur och sa att revolutionen har inte med religion att göra, oavsett vilken religion det är så hör det hemma i sin privata sfär (varför förstår folk inte detta?). Man ska inte blanda religion och politik. Men vi svenskar verkar tro att islam är fel.. bla bla bla. (jag kanske har skrivit om detta tidigare). Men detta är ett tydligt exempel på vad illuminati gör med din hjärna.
Får dig att tro massa saker.

Till alla er muslimhatare, sluta hata och börja älska. Det finns inget alls att vinna på att hata en annan människa pga vad man tror. Har folk inte lärt sig något om andra världskriget eller?

Det kommer komma ett till världskrig om inte folk slutar hata. Sluta göra er tillgängliga för rasistisk manipulation. Döm inte.

Jag får direkt upp som argument att muslimer förtrycker kvinnor. Men snälla, det är inte religionen det är MÄNNEN. Folk kan inte se det fina med att bära slöja. Folk tycker det är fel när kvinnor inte söker bekräftelse. När vi inte är snygga och ser bra ut är det fel.

Att inte visa sig för andra än sin familj kan tyckas som förnedrande och nertryckande. Men förtryck finns överallt. Förstår inte människan detta? Jag trodde vi hade kommit ganska långt i utvecklingen, men det verkar inte så. 

Jag är inte muslim och jag bär inte slöja. Men jag vet, jag vet att det finns tjejer kvinnor som vill bära slöja. Som inte vill visa sig för hela världen. Som inte vill ha dreglande killar efter sig.

Sen däremot är det orättvist att inte männen har slöja. Men som sagt det är upp till var och en.

Sluta kasta sten när du står i glashuset säger jag. Du som säger att islam är fel. . du lever i kristendom eller i judendom. Du lever även i ett samhälle utformat efter religion. Vi här i jävla Sverige förtrycker även människor och kvinnor.
Vi har många horor här. Många horor av båda kön. Många syndare. Även i andra länder. Ni som inte tycker som jag. . förklara för mig varför man tar på sig kort kort kort naket naket naket.

Jag säger inte att jag är perfekt. Jag går i tajta klänningar kjolar osv. Har varit full ute på stan och gjort bort mig. Men det är inte bara kläder. . som sagt inte utseende. Men när man gör allt för att få uppmärksamhet av killar du inte känner killar du inte ens sett. Varför? För bekräftelse. Även män, dessa män, så fruktansvärt oförskämda. Ligger här och där, desto fler desto bättre. TRO INTE att gud visar skillnad på kvinnan och mannen. Vi är samma. Vi har bara olika kön , och så är vi skapta för att föröka oss. Vi är djur.
Men vi lever inte rätt.

okej, nu känner jag att jag har spårat ur lite kanske.

Jag ska komma tillbaka till illuminati. Vissa menar att illuminati är djävulen. Jag vet inte om jag tror på djävulen, kanske tror jag bara på gud. Men skitsamma. Men oavsett , så när vi kollar på tv blir vi manipulerade att spendera mer pengar, det är det enda allt handlar om. Vi är slavar. Desto mer vi jobbar desto mer tjänar de.

Desto mer vi festar , desto mer vi har sex, desto mer kläder vi köper osv osv det tjänar dessa smarta idioter på som fan. ALLT KOSTAR. Tänk på saken. Vad får du egentligen ut av att jobba. JO du får pengar så att du köpa allt detta som dom vill att du ska köpa. Som du har blivit manipulerad till att köpa.

Mode är ett stort hot. Fruktansvärt. Jag faller för det hela tiden. Mode mode mode. Jag älskar mode. Jag vill se snygg ut. Som jag sa innan jag är inte perfekt, långt ifrån.

Jag måste avsluta här. För annars kommer detta bli hur långt som helst. Jag ska skriva i ett annat inlägg om smaksättningar, mat alltså det som vi äter. Varför det inte är mat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0