Musiken,

Jag har hittat ganska mycket nu musik som jag lyssnar på. Det är ganska mycket Pharcyde just nu. Men även Nicki Minaj.
The Pharcyde är ju old school hiphop. Och jag tycker den är väldigt bra, Passing me By, Pack the Pipe och Devil Music är mina favoriter. Vissa skulle nog tycka att denna musiken är lite för mycket old school. Men inte för mig och jag tror det finns ganska många fler som håller med Mig.
Nicki Minaj är en ny tjej, en rappare. Hon gör musik i nutiden. Rappar, riktigt cool brud med en stor rumpa. Hon gör mycket låtar med Kanye West vad jag har förstått.
Did it on em, Blazin och Monster är mina favoriter. (konstigt att det verkar vara tre låtar som är mina favoriter, haha).
Men kolla gärna upp Nicki Minaj, jag tror att många personer gillar henne, eftersom hon är en konstig mix av Lady Gaga, Beyonce, Pop och Rap. Hon måste vara en ny genre.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0