Japan, tsunami och jordbävning.

Alltså jag måste säga att, det kan vara min inbillning. Men utan att ljuga och utan överdrift; Jag och Paul satt och tog en cigg på balkongen i fredags vid typ 3-4 tiden på natten/morgonen.
Jag till Paul: "Vad var det?"
Paul: "Vadå?"
Jag: "Kände du inte att det vibrerade i marken?"
Paul: "Va nej?"
Och sedan satt jag och var livrädd att det skulle komma en naturkatastrof. Jag satt och verkligen kände att det var något. Dagen efter får jag reda på att det var en jordbävning och tsunami i Japan.

Kan detta vara en slump? Eller kände jag faktiskt en liten del av den? Eftersom det var ju under samma tid som jag kände det. Jag vet inte, men hädanefter ska jag lita på min intution.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0