16 Mars

Fan fan fan. Rebellerna förlorar. Det är jobbigt. Varför måste tidningarna vara neutrala?
Det borde stå med feta stora bokstäver :
"VI MÅSTE GÖRA NÅGOT, VI MÅSTE HJÄLPA DOM!!"
Men tydligen så skiter folk i folk. KARMA bitches. Och vad fan ska lilla jag göra. Jag vet inte.
Men det kommer hit också... vänta bara, några år.
Sen kommer det vara strider i Sverige. Rasismen kommer blossa upp. Och då kommer de bildas grupper, så som det redan finns. Men det kommer vara ännu mer. Jag vet. För jag har fan inte fel.
Fan allt handlar om att döda människor, desto mer som dör, desto mer över till oss andra. Så inget land kommer stoppa detta. Dom låter människorna dö, eftersom det ingår i deras strategi. Alltså MAKTHAVARNAS. Det är dom som borde springa på gatorna och skjuta hej villt. Men dom e sansade, dom e luriga dom e svin.
Ni rebeller runt om i världen. Jag stöttar er, även om jag inte kan göra något. Jag stöttar i mina tankar. . . Fan jag önskar ibland att jag vore en superkvinna, som var proffs på att försvara sig själv. Då hade jag stridit för friheten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0