2011, välkommen.

Det blev ett enkelt nyårsfirande, då jag inte ens hittade något i affärerna att ha på mig. Så det blev ett glittrigt linne och mörka byxor till.
Jag var med Paul, och vi fick använda hans pappas lägenhet för att fira in det nya året. Vi var några stycken som satt och drack, och snackade osv.
Det blev ett helt okej firande.
Dagen innan nyår satt jag och Paul och spelade miljonbingo. Det var en stor besvikelse. Man spelade endast en gång och inte många siffror användes alls. Vi vann inget.
Och det vara bara reklam , hela tiden, fyfan vad dåligt det var.

Men vi ska testa det vanliga bingolotto till nästa gång, för att försöka vinna den dära miljonen. Haha.
Nu ska jag spela the sims 3.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0