Omvandla

Jag funderar konstant och ständigt, min fantasi är väldigt kreativ och bra. Men den går till överdrift när det bara kommer negativa fantasitankar i mina tankegångar. Kanske borde jag försöka omvandla det negativa till positivt på samma sätt som fett blir till muskler.
Är det enda sättet att bli normal.

Jag menar inte att jag inte är normal, det finns säkert 1 miljon likadana som jag, så om man tänker så är jag normal för oss i vår grupp av människor.

Jag drömmer konstant, drömmer mig bort. . . Hela tiden.
Jag måste göra mina drömmar till verklighet NU.

"Om man vill att ens drömmar ska gå i uppfyllelse, då måste man sluta drömma och vakna"

Mina drömmer fylls av utlandsresor och vita sekelskiftslägenheter med högt i tak. Sådana saker, också fred på jorden då såklart. Men det dära med freden osv jag vet inte riktigt, det börjar kännas långt från verkligheten. Jag vet att mina tankar är för något gott, att mitt hjärta e gott. Men hur man gör det till verklighet vet jag inte. Och så länge de flesta människor inte tror på det, kommer det inte gå. Jag ska inte sluta försöka, men så undrar jag om jag egentligen har börjat få människor att tro.

Vissa har jag nog väckt en aning.

Jag har satt upp ett mål på mig själv; att jag, innan året är slut, ska ha flyttat in i en sån dära lägenhet. Jag vet att egentligen borde det inte vara möjligt med min livssituation, men mycket kan hända under året...

Jag skiter i om den kommer att stå tom, jag ska ha den. Och jag ska ha ett stativ, sen ska jag stå i fönstret och måla när jag inte har något att göra.
Det ser ljust ut när man får upp bilden i huvudet. Positiv, vackra jag passar in i en vacker lägenhet... tssss. Självförtroende.

JA. Nu vet ni det mina damer och herrar. I CAN MAKE IT ON MY OWN, just sit down and watch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0