Kaos i mitt huvud

Mitt huvud snurrar, men det gör det alltid. . Kaoset i mitt huvud består av en massa personliga och opersonliga problem som egentligen inte går att åtgärda, så jag borde inte tänka på det.
Jag känner mig urlöjlig ibland, fast ändå inte. Men när jag gråter över världsliga problem måste något vara fel i huvudet.

Det jag skapar problem runt är bland annat rasismen som blir större och större i Sverige. Runt om mig, antingen är det jag som har börjat lägga märke till det nu, eller så ökar den kraftigt. Och jag är mest säker på det sistnämnda alternativet.
Rasism rasism rasism... överallt. Det värsta är att det är från båda sidor. Jag kan inte göra någonting alls, och ni andra där ute som är som mig som också blir upprörd och arg, ni kan heller inte göra något. Vi får helt enkelt sitta och titta på medan människan utövar sin idioti.
Bara en människa utan kunskap och intellekt kan vara rasist. Vi som tänker snäppet längre vi förstår. Men till er rasister som påstår att ni inte är det, fuck er alla. Ni förstör andras liv bara för erat eget liv är skit. För helvete sluta skylla ifrån er. SLUTA.

Svennar blattar, för helvete enas. Lär av olikheterna, lär av kulturen, se och lär. Oavsett om du är svensk eller blatte. Men det kommer aldrig att hända något.
Vi måste ge folket större kunskap. Annars blir det snart ett nytt världskrig... vilket är nära. Fuck er alla.



Kommentarer

Postat av: Killuminati

Du borde byta bild, "the all seeing eye" är inget bra exempel på fred................

2011-07-08 @ 14:41:20
Postat av: daniella

det var inget exempel på fred?

2011-07-29 @ 07:43:10
URL: http://eeinaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0