AMAAZING

Eftersom jag precis har flyttat hemifrån, måste jag berätta hur det känns.

Det känns faktiskt helt fantastiskt, inte för att jag ville bli av med familjen. Nej tvärtom, det känns som att mamma och jag kommit varandra närmare under denna flytten. Nu går vi inte varandra på nerverna längre. Och vi kan göra som vi vill.

Jag har ju bara en liten lägenhet, men jag har handlat en tavla som jag ska sätta upp. Det är underbart att handla endast till sig själv.
Men jag har varit smart, för att det inte ska bli så dyrt. Jag har samlat saker hur länge som helst. Och jag var på loppmarknader och fyndade hur mycket som helst.

Men det är så skönt. Gud va underbart det är.

Kommentarer

Postat av: Mino

Svar: Yes indeed he is. Åhh vad härligt att du har flyttat hemifrån, underbart :)

2010-09-06 @ 14:10:40
URL: http://manreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0