T.R. - Helt förstor för dig

jag vill ha en brud som inte bangar
en brud med runda bröst och en röv av pansar
en tjej som slickar pappret när jag skinnar
galen i sängen men klär sig med klass som en kvinna
du vet en sånn som inte tjafsar när man smögar
som vill prova tjejsex men tycker det är äckligt med bögar
Håller gärna hand och pussas offentligt.
ingen blyg tjej som älskar hon vill ha den ordentligt
T.R - Helt förstor för dig

jag vill ha en brud som inte bangar
en brud med runda bröst och en röv av pansar
en tjej som slickar pappret när jag skinnar
galen i sängen men klär sig med klass som en kvinna
du vet en sånn som inte tjafsar när man smögar
som vill prova tjejsex men tycker det är äckligt med bögar
Håller gärna hand och pussas offentligt.
ingen blyg tjej som älskar hon vill ha den ordentligt

Texten fanns inte någonstans på spindelnätet (internet), så jag skrev ihop lite själv. Ursäkta om det är fel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0