DET ÄR INGEN KONSPIRATIONSTEORI

Nu bryr jag mig inte.
Jag ska vara helt ärlig.
Illuminati är inte som du tror att det kanske är. Tror du att det är en konspirations teori? Den finns runt omkring oss. Överallt. Jag ser det överallt. Jag är inte ensam. Tro mig. Vi som vet om detta är inte psykiskt skadade, vi är inte galna och vi är absolut inte hjärntvättade.
Detta är för de som kan tänka sjukt djupt. Kan du inte kan du lika gärna skita i att försöka.
De finns de människor som tänker lätt på saker och ting. De ställer inga frågor, utan gör som de blir tillsagda att göra. Även om de kanske klagar.
Sen finns de de som jag. Jag frågar varför. Varför är det så? Varför måste det var så? Varför, varför varför?
Frågar man denna frågan, då får man svar. Du hittar svar, även om du inte kan få svaret direkt, men är du envis och bestämd hittar man det.
Illuminati finns. Tro mig. De finns.
Är det bara en slump att tusentals filmer, STORA filmer, visar samma sorts dolda budskap i filmer. Budskap som endast din hjärna upptar, inta dina ögon. Endast ditt undermedvetna. Är det slump? Råkar dom bara vara där.
Välj själv.
Du kan välja att se lätt på det och säga "men de finns ingen anledning att ha dolda budskap," eller så kan du fråga "varför är dom där" och samtidigt förstå att det inte är en slump.

Det är nämligen såhär att det är bilder som symboliserar makt, som symboliserar illuminati. Det finns överallt, det är inga slumpar. Dom finns där av en anledning att du ska se det. För ser du det, ställer du inga frågor. För ser du det tänker du att det inte finns något att dölja. Eftersom det inte döljs.
Omvänd psykologi.
Hur kommer det sig att i musik, musik som är verklig musik finns musik skapas av vanliga människor.
Hur kommer det sig att de sjunger/rappar om illuminati. De säger verkligen illuminati. Inget annat, de använder meningar om illuminati. Hur mycket som helst.
Inte bara hiphop.
Men de visar det mest, eftersom hiphop är tung musik. OFTAST. Det är djupa människor som sätter ner sina väldigt logiska tankar på papper och sedan med ett beat.
Är det bara slump det också? Att det finns så sjukt många låtar om just detta?
Ni väljer själva, vad ni väljer att tro på. Men en dag kommer alla att förstå att det faktiskt var verkligt. Jag sa att svininfluensan var en bluff. Jag visste det.
Det var en bluff. De ville bara tjäna pengar på vaccinet.
Vissa människor var smarta nog att inte sätta i kvicksilver i sitt blod (kvicksilver är väldigt väldigt giftigt), de förstod. Även om staten säger att du ska, är fortfarande kvicksilver inte bra. Det är INTE BRA! Förstår ni, så för helvete akta er vad ni sätter i era kroppar.
ÄVEN fast de har erkänt, vet knappt någon om detta. HUR? Och hur kommer det sig att barn under 13 FORTSÄTTS ATT VACCINERAS?
JAG FATTAR INGENTING, VAD TÄNKER NI PÅ? ÄR NI NÅGRA JÄVLA ZOMBIES ELLER? KAN NI INTE TÄNKA SJÄLVA?
Och snälla ni, tro inte på terrorism. Det finns bevis på att det var bluff det också. Varför skulle inte de kunna spränga två torn? Va? Tror du att dom bryr sig om dig? hahaha, nej.
Börjar det bli jobbigt?
Jag kan fortsätta hela natten. Allt detta finns i mitt huvud.
Sen frågar folk varför jag inte mår bra? Och de hittar en massa konstiga anledningar.
För helvete världen håller på att gå under, utan att folk märker.
2012.
Nej världen kommer inte gå under pga naturliga orsaker. den kommer inte gå under. Det kommer vad jag tror, bli ett undermedvetet inbördeskrig. Ett krig, två sidor. Omedvetet. Svårt att förstå?
Folk kommer vara så hjärntvättade vid den tiden, att de kommer sätta i chip i armen, staten kommer ha full koll på dig. Och du accepterar det, de som inte gör det kommer att slåss.
Vi kommer inte vara många. Men vi kommer att slåss.
2012.
Ingen vet väll vad som kommer att hända, men något som vi inte märker, eftersom folk är trötta och orkar inte tänka själva. Men de som kan tänka, de kommer att förstå. Som jag.
Industriella revolutionen, karl marx, folk började jobba. För att sysselsätta dig, du blir trött du jobbar hela dagen som en slav, sen du blir trött och sover. Du kommer inte ha tid att tänka, du kommer vara alldeles för trött för att tänka.
Det är det som är meningen...
Ska jag fortsätta?
nej , nu orkar jag inte skriva mer, här kommer en låt.
Immortal technique - Cause of death

"[Verse 2]

I hacked the Pentagon for self-incriminating evidence
Of Republican manufactured white powder pestilence
Marines Corps. flat (?) vest, with the guns and ammo
Spittin' bars like a demon stuck inside a piano
Turn a Sambo into a soldier with just one line
Now here's the truth about the system that'll fuck up your mind
They gave Al Queda 6 billion dollars in 1989 to 1992
And now the last chapters of Revelations are coming true
And I know a lot of people find it hard to swallow this
Because subliminal bigotry makes you hate my politics
But you act like America wouldn't destroy two buildings
In a country that was sponsoring bombs dropped on our children
I was watching the Towers, and though I wasn't the closest
I saw them crumble to the Earth like they was full of explosives
And they thought nobody noticed the news report that they did
About the bombs planted on the George Washington bridge
Four Non-Arabs arrested during the emergency
And then it disappeared from the news permanently
They dubbed a tape of Osama, and they said it was proof
"Jealous of our freedom," I can't believe you bought that excuse
Rockin a motherfucking flag don't make you a hero
Word to Ground Zero
The Devil crept into Heaven, God overslept on the 7th
The New World Order was born on September 11"

Kommentarer

Postat av: Jessie - 22 år & Mamma till Jacob

Hej! Jag måste bara säga att jag älskar din blogg! Skulle gärna vilja veta mer om det du skriver om inlägget ovan. Det känns som om jag inte kan tillräckligt om detta.



Då eftersom du verkar djupt inrotad detta så skulle det verkligen glädja mig om du berättade mer. Vad är det dom vill? Alla kändisar - vart vill de komma med detta..?Känns som om man inte kan lyssna på deras musik längre..(lady gaga, beyonce osv)jag som älskar just de som är "medlemar" eller vad dom nu är..? Känner mig så okunnig i detta & min engelska är inte det bästa ska jag säga. Tacksam för svar (berätta gärna mycket)

2010-02-12 @ 01:07:51
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv: Hehe, ang snoret så titta i bloggen :). Vart har hon försökt kontakta mig? Har inte fått ngt på mailen eller bloggen .. :S



Och angående vaccinet så kan jag inte hålla med. Japp det är kvicksilver. Men det är en lika liten dos som om du skule äta insjöfisk. Alltså lika farligt som att äta insjöfisk. Jag visste hela tiden om kvicksilvret, det tror jag de flesta gör. Men valde endå att vaccinera både mig själv och min lilla kille :) Hade du varit mamma hade du förstått ;). Truust me.

2010-02-12 @ 23:04:32
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Jessie - 22 år & Mamma till Jacob

Tack för länkarna =) Ska verkligen se igenom dom alla när jag har tid. Har så fullt upp just nu med all plugg. Men du hör av mig när jag har sett dom=) Tack igen. Och du sluta inte blogga va haha?

2010-02-17 @ 11:33:38
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: natasha

tack gumman!!! :) <3<3

2010-02-20 @ 19:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0