MELLANDAGS-REA!

Idag var jag på Väla med my. Vi tänkte att vi skulle shoppa lite rea. Men vi gick bara runder. Vi var inne i varenda affär. Jag hittade ett par Jeans på BIK BOK, för 150kr.
Men förutom det fanns det verkligen ingenting för mig eller för my verkade det som. Eller så är vi fruktansvärt kräsna. Men jag tyckte det fanns inte en enda enkel klänning, allt skulle hela tiden vara för överdrivet eller för enkelt. Och det mesta såg likadant ut.

Jag hatar Helsingborgs-modet, det är så fult. Skaffa bättre utbud för helvete. För det som finns nu suger.
Och inte var det billigt heller. Det fanns ingen jätte billig rea, det var ganska dyrt tyckte jag. Det ska ju finnas saker för typ 50 kr, men de mesta låg mellan 200-400. Inte billigt.

Om vi varit i Göteborg, Malmö eller Stockholm hade det funnits massor. Så det är synd att jag bara har väla presentkort att shoppa för.

Jeansen var snygga iallafall, och jag har inte köpt jeans på ca 3år. Ska börja använda nu igen, då jag alltid använder strumpbyxor leggins eller andra pösiga byxor. Jag brukar känna mig tjock i jeans. Men idag när jag insåg att jag hade XS i jeans och de satt inte jätte tajt, utan bra, då insåg jag att jag ska inte känna mig ett dugg tjock.

Men det är också för att jag har gått ner ca 10 kg sen i våras. But I like the way I am.. now.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0