Detta är fan inte sant

Jag nämde tidigare idag att the sims 3 är så sjukt komplicerat.
Jag hade laddat ner möbler osv till spelet från (http://www.thesimsresource.com/), jag räknade att jag hade ca 1000 objekt. Och jag sparade allt i en separat mapp efter installationen (man måste ju ha ordning på datorn).
Sedan installerade jag om spelet ca 2 gånger. Och där i svängen råkade jag radera mappen med alla mina downloads, trots att den inte tillhörde installationsmapparna då jag skapat den själv.
Jag fick lite smått panik eftersom det ändå tog mig sjukt många timmar att skapa den samlingen.
Nu ca 10 timmar senare när jag har suttit och laddar ner alla mina möbler osv igen, då märker jag att den mappen med de installerade downloads var kvar. Trots att jag installerat om spelet. Väldigt konstigt. Men nu har jag suttit och gjort allt förgäves..
Så frustrerande. Nörd jag är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0