yesterday

Igår var den mest tråkigaste dagen i mitt liv. Jag satt hemma exakt hela tiden, utan dator med endast min mobil.
Alltså det är svårt att hitta på saker att göra när det regnar.
Men senare på kvällen vid typ 21, stack jag ut. Sen vart de som om allt bara vände, förutom regnet, men jag hade fruktansvärt kul, så kul har jag nog inte haft på länge!



Mer tänker jag inte berätta.
Nu sitter jag bara hemma, har varit ute med våran hund Selma. Hon e konstig. Helt plötsligt idag hade hon bitit isönder en kudde? Hon brukar aldrig bita isönder saker. Hon e ingen valp. Men jag är heller ingen hundexpert. Djur är inte riktigt min grej...


Kommentarer

Postat av: natasha

haha hon kanske ville ha uppmärksamhet :P

2010-08-10 @ 21:40:44
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0