när det känns hårt

När allt känns meningslöst och tråkigt, eller jobbigt! Ska man resa sig upp och försöka hitta ljuset, hitta meningen.

Man ska aldrig ge upp. Aldrig! Jag ska försöka gå vidare med min vardag, leva ett bra liv. Försöka komma över det som hänt! Försöka!
Jag ska leva själv, ett tag. Jag tror jag måste komma på fötter igen. Vara mig själv ett tag. Leva mitt eget liv ett tag.
Jag vill så gärna bli intresserad av något igen, som illuminati. Det var ja intresserad av. Jag vill hitta passionen att forska om något.
NU känns allt bara tråkigt och meningslöst.

Jag hade en gång en vän som sa "livets meningslösa existens", jag vet inte riktigt vad det menas med. Men det är en bra mening.
Godnatt, imorgon är en ny dag. Man kan hitta nya lösningar, nya tankar, nytt hopp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0