Terrorism ?

Varför bombar de egentligen? Och varför är det endast USA som de vill bomba?
Jag kan säga det att jag gillar absolut inte USA, eller deras regering.
Människorna är dock korkade. 
Men vad är det som gör att de vill bomba USA?
Såg att de nyss hade bombat FN i Palestina.

Jag kan säga som så, att spräng regeringen visst! Det tycker jag verkligen.
Sveriges eller USA:s, spelar ingen roll för mig. Gör det då mig till en terrorist?
Är det så att de bombar för att de är de s.k. otrogna, eller är det för att de hatar regeringen så som jag gör?
Om vi inte ska tro på vad media säger, och man hör mycket om hur dåliga terrorister är. Men vem är det inte som säger detta, om inte USA?
Ska vi lyssna, eller ska vi kanske försöka förstå oss på terroristerna?

Döm inte mig, jag tror faktiskt inte att terrorister har
terrorism illuminati
något med religion att göra, det handlar nog om att de är förbannade på hur de försöker bestämma överallt. 
Kanske är det så att de vet om allt detta med illuminati och vill få bort dem. .
Jag blir dock lite rädd av detta. Jag vill försöka förstå. Jag vill verkligen.


Men jag vet inte hur mycket man vågar skriva eller säga, innan man klassas som terrorist.


Hittade bilden här: Kanske också lite intressant läsande:
http://floydanderson.blogspot.com/2007/09/terrorism-and-illuminati-three-thousand.html

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0