Saker man undrar om. .

Jag undrar så mycket saker. Bland annat så undrar jag om jag mår bättre av att sluta tänka, och undra så mycket. 
Men om jag slutar undra så mycket, försvinner inte en del av min personlighet då?

Hade jag fått en önskan, hade jag valt att gå tillbaka i tiden och ångra en massa val jag har gjort. Ändra saker som hänt i mitt liv. Få göra om liksom.

Jag vet inte om det bara är jag som känner så. Men just nu är man ensam. Ensamheten är värst. 
Men jag tror jag just nu går framåt, eller uppåt kanske man ska säga. 

Jag vill bara skriva en sak. Oavsett vad som sker, vad som har skett, vad som kommer att ske. Så kommer jag att älska dig så otroligt mycket. 
Vi har vårt liv planerat. Oavsett vad. Ingen kan ändra det.

Och tack mamma. . Jag älskar dig!

Kommentarer

Postat av: natasha

man kanske inte ska fundera och tänka på allt. vissa saker mår man nog bättre utav om man inte tänker på det allt för mycket. alla har misstag som man vill få väck :)

2009-10-17 @ 11:52:27
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0