När jag flyttar . .

När mitt liv blir som jag har tänkt mig. När jag kan klara att ta mig i kragen, ta det ansvar som behövs. 
När jag klarar av att gå upp på morgonen helt själv. När jag har mitt jobb som vetenskaps journalist. . .

Då ska jag flytta till en lägenhet, själv eller med min man/sambo.

Åh gud vad jag längtar. Det är en så innerlig längtan att du förstår verkligen inte. För detta är något jag inte kan beskriva med ord. Hade ni kunnat se mina tankar, mina bilder på framtiden, då hade ni förstått.


Just nu är KAOS i mitt huvud. Som att någon rör runder och det blir bara geggiare och äckligare. Men jag tar mig ur detta snart. Ni ska få se, men framförallt ska jag visa min mamma vad jag kan, att jag klarar.
Den enda som kan ändra på hur man är, hur man tänker, det är en själv.
Man måste ge sig fan på att ändra sitt tänkande. Annars kan man ta lyckopiller resten av sitt liv om man nu vill det. 
Men jag tänker inte börja på något sådant, jag ska klara mig ur detta.

Jag är tacksam över de vänner jag har, och en underbar familj.


Här kommer en sida där ni hittar vad för sorts lägenhet jag vill ha. Vindslägenhet, etage lägenhet. Underbara.

http://3etage.capitex.se/ObjImages.aspx?GUID=3MAAIKLMOLFMPFIF&TYP=CMBoLgh

Jag ska ha så fina möbler så, tänkte inreda med gamla böcker som prydnad. Ha ett gammalt piano.

Allt ska blandas med vackert gammalt och hypermodernt.
Åh vad folk kommer bli svartsjuka när dom ser hur jag bor. HAHA.

Några år till, vänta bara!

Kommentarer

Postat av: Anonym

jag väntar med spänning, klart du klarar de

2009-10-10 @ 18:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0