Mina Nya skor. . .

Jag var på skopunkten med mamma häromdagen också köpte vi skor.
Jag köpte två par, ett par stövlar, och ett par boots med hög klack.
Igår när jag åkte till paul, så när vi gick där ute i regnet påväg hem till honom. Så flyger min klack av...

Alltså jag måste säga att det är typ bara i sex and the city som sådant händer.
Men här flög verkligen hela klacken av.
Vi stod och försökte fixa den, men det var utan resultat. Så jag fick gå hem med en osynlig klack, om ni förstår vad jag menar.
Nu är mina skor hos skomakaren. Men jag ska gå till skopunkten och fråga varför dom säljer engångsskor.
Eftersom det var första gången jag använde dom.
Det är skorna på bilden.

Kommentarer

Postat av: natasha

oj så knas! hahah så roligt de måste sett ut om någon sett de :p hoppas du får pengarna tillbaka!

2009-11-10 @ 15:24:32
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Fina! Men du skulle gått tillbaka med dem till butiken, så får du nya.. Du ska ju inte behöva lägga pengar på skomakaren när det var första gången du använde dem.

2009-11-11 @ 14:32:47
URL: http://livetmedlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0