Berntssons, trafikskola

Jag har börjat på berntssons i Ängelholm och det verkar faktiskt väldigt bra.
Lite orolig över pengarna bara.
Men det verkar vara ett hel seriöst ställe. Jag körde med en man som heter Dan, Mysan rekommenderade honom.
Så okej!
Jag skulle vara mjukare på pedalerna och titta mer i speglar, använda pedalerna i rätt ordning när jag svänger.

Jag och mamma har gått sådan handledarkurs nu också. Så väntar bara på att mamma ska få tillståndet, så ska vi börja köra också!
Vill ha mitt körkort till sportlovet...

Kommentarer

Postat av: Eli

Nån gång sklle jag vilja sitta och ta en kopp te med dig hahaha för du e skön läste bigge 2 pac grejen, och du har inte flippat ut nej nej, its just that there are a lot of strange stuff happening but if you search more about the illuminati you will get it eventually =) keep on searchin

2009-11-23 @ 19:16:27
Postat av: Eli

Nån gång sklle jag vilja sitta och ta en kopp te med dig hahaha för du e skön läste bigge 2 pac grejen, och du har inte flippat ut nej nej, its just that there are a lot of strange stuff happening but if you search more about the illuminati you will get it eventually =) keep on searchin

2009-11-23 @ 19:18:03
Postat av: eli

Nån gång sklle jag vilja sitta och ta en kopp te med dig hahaha för du e skön läste bigge 2 pac grejen, och du har inte flippat ut nej nej, its just that there are a lot of strange stuff happening but if you search more about the illuminati you will get it eventually =) keep on searchin

2009-11-23 @ 19:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0