Illuminati

Jag fick reda på denna dagen att Jag inte kan skapa den hemsida jag hade tänkt mig.
Eftersom en domän kostar pengar, jag som tog för givet att skolan pejade för det. Men nej då
.

Äe. Så nu känns det verkligen meningslöst med det.

Men betyget får jag ju iallafall.

Och jag har ju vetskapen om vad illuminati är.

Föresten så gillar jag mobb deep eftersom dom är emot illuminati. Eminem är det också. Hört att han snackar om new world order, alltså på ett dåligt vis.

(detta skulle varit en del av min hemsida, skapad av mig)
KILLUMINATI

Kommentarer

Postat av: cädis

2009-05-26 @ 22:48:50
Postat av: Cädis

vi måste ju se till att skaffa sponsorer!

ge inte upp!!

2009-05-26 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0