nu är det äntligen vår.

Känns som att det enda jag skriver om här är vädret. . Kanske för att jag verkligen njuter av det underbara vädret.

Idag var en väldigt underbar dag, än en gång!

Jag kom till skolan, hade desktop och min lärare hjälpte mig inte. Blev väldigt frustrerad. Han svarade med: "Det finns andra här med kompetens att hjälpa dig. . ." Och så gick han. Äe, så cattis fick hjälpa mig, tack gode cattis.

Sen gjorde jag Nationella prov (svenska, muntligt). Tyvärr så pratade jag för länge. 7 minuter, max va 5 minuter. Så jag måste göra om. Suck, inte roligt måste jag säga. Men vadå lyssnar ni inte på innehållet eller?

Aja, sen gick jag och Cattis ut och satte oss i den underbara solen och pratade i ca en timme, sen åkte jag hem.
Och nu packar jag i massor. För imorgon flyttar vi.
Paul kommer också i helgen och ska hjälpa till, så mysigt. Hoppas vädret håller i sig. Men som busschauffören sa idag " det är underbart väder och på lördag är det så fint att du kan gå ut och sola!!!" sen skrattade han en aning.

Tack chaufför du fick mig på ännu bättre humöör. Måste jag säga.






Kommentarer

Postat av: ebbstor

vaaaad söta ni är :)

2009-03-23 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0