illuminati

Någon som hört låten "Hail Mary - 2pac". Isåfall, har ni hört vad han säger i början av låten?
Jag citerar  "Killuminati, all through your body".
Jag hade inte upptäckt detta innan. Och jag vet vad det betyder.

Jay Z - D'evils
Jag citerar "Illuminati want my mind, soul, and my body... Dear God, I wonder can you save me? Secret society, tryin' to keep they eye on me..."


Illuminati är allt det här med pyramiden på dollar sedlen. Ögat, som du kanske har sett. Jag vet inte om jag håller på att bli galen av allt detta. Men om även alla artister använder sånna här fraser i sin musik. vad ska ja tro? Hur visste 2 pac om allt detta?

Jag vet inte om jag ska förklara allt. För det är väldigt mycket. Och jag tror inte ni skulle tro mig. Men ni kan söka på google på illuminati. Så hittar ni vad det är.
Men det handlar om "The New World order". Presidenter har pratat om det. Och det kommer hända. Det är inte låtsas. Jag är nästan 100% säker. Det finns bara små små saker som inte riktigt stämmer. Men jag med mitt journalist sinne ska komma på det. Jag ska hitta bevisen som saknas.

Här är en bild på den typiska symbolen för illuminati. Tro vad ni vill. Ni har säkerligen sett den på olika vis. Det finns överallt. . Texten runt om pyramiden är på latin och betyder, ungefär " vi har lyckats, world new order"

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0