At school!

Nu sitter jag i skolan och gör typ ingenting. Har inte speciellt roligt, har redan gjort det jag ska så väntar bara på att vi ska få sluta, så ja kan sticka och träna!

Fy vad det känns tråkigt, att bara sitta här på datorn utan att veta vad man ska göra.
Men jag har letat väldigt mycket efter spotify inbjudan. Hade velat ha det, för att vi får ju inte ladda ner musik på vår datorn, eftersom vi har fått den av skolan. Så väldigt tråkigt! Måste jag säga. Fast det är ju inte kostigt för man får ju inte ladda ner musik överhuvudtaget. Det är ju Olagligt dock!

Nu resten av månaden (mars) kommer jag att vara väldigt upptagen skulle jag tro, eftersom jag kommer jobba alla helger förutom en. Så det blir lite tid för Paul :( , men ska försöka trycka ihop några helgdagar med honom. Jag vill ju träffa min baby :)
Men jag behöver verkligen pengarna. Jag kommer att få ihop iallafall en 40 timmar :) Very good!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0