This Day

Imorse vaknade jag med Paul och vi hade en stressig morgon för han skulle iväg till arbetsförmedlingen och jag till skolan. Sen sjukanmälde han sig istället och gick inte dit.
Cattis ringde till mig sen och sa att vi skulle träffas, så vi träffades i stan. Vi gick runder och pratade en massa och sen gick vi till Haket och käkade lunch. Måste bara säga att det var verkligen prisvärt "dagens för 69:-"
Sen efter det gick vi bara runder i stan och chechade läget, sen ringde ja Paul men jag fick inte komma till han. BLÖÖ. HAha så Cattis ringde Alice och frågade om vi fick komma, då fick Cattis inte heller komma till henne, helt plötsligt. HAha.
Sen bestämde vi oss för att bara vänta på knutan och plötsligt så kom Ebba där. Som från ingenstans.
Vi följde med henne till Olympia ishallen. Och sen tillbaka till Knutan.
Sen åkte jag och Ebba till sjukhuset. Hehe. Sen åkte jag till Paul

Jag och Cattis hade jätte roligt på Knutan, vi stod på andra våningen och kollade ner på alla människor som gick där nere. Det va faktiskt väldigt roligt. Sen letade ni snigelfossiler i golvet. (knutans golv är gjort av fossiler)
Haha.

Jag, cattis och ebba vi fick snackat väldigt mycket och utrett en hel del. De va väldigt skönt tyckte jag. Nu känns inget spänt eller så, allting känns bara bra. Ni två betyder för mig, bara så ni vet!

Sen hos Paul tittade vi på tre olika filmer, eller jag rättare sagt, min Paul han e lite sjukling så han sov filmerna igenom. Men det gick bra endån. Vi kollade på "Prom Night" (skit kass), sen såg vi "Dirty dancing" Jag blev helt till mig i slutet. För det är ju ett underbart slut.
Sen kollade vi på en sjuk film "All boys love Mandy Lane" , de började med att en kille hoppade från ett tak för att imponera på denna Mandy Lane, men han bröt nacken av sig och dog. .Sjukt! Jag stängde av till slut för den va så dålig, hela tiden mörkt så man såg inget. .


Kommentarer

Postat av: Taimi

Såg er där när ni kollade på golvet,

2009-01-17 @ 14:46:04
URL: http://taimiheltenkelt.blogspot.com/
Postat av: bebba

ni betyder för mig med.

2009-02-06 @ 13:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0