its all set up

9/11, vad tror du om det? Ja vet att det var staten själv som gjorde det. Hur jag är så övertygad? Det är svårt att förklara. Jag kan inte förklara du måste se det med egna ögon för att förstå, för att veta. Du måste gräva.
Jag vet att Jesus inte fanns, jag vet att kristendomen bara finns för att vi ska vara dumma i huvudet.
Staten / regeringen gör allt för att vi inte ska kunna tänka med våra egna hjärnor. Vi är hjärntvättade. Allihopa! Ni skulle tycka jag vara dum i huvudet om jag sa att pengar inte var värt något, ni skulle tycka jag va dum i huvudet om jag sa att snart kommer världen vara ett land och vi kommer vara kontrollerade med chip i våra arman. Men faktum är att det finns folk som redan har chip i armarna. De bad om det. Alla kommer att vara rädda och vilja vara skyddade, vi kommer att be om att få dessa chip. Jag vet detta, därför kommer jag, min man och mina barn aldrig få dessa chip. Och jag kommer säga till varje människa "sätt inte in det". De kommer få välja själv.

Första världskriget, startade genom någon väldig katastroff, människor dog. Jävligt många, staten själv gjorde det för att få komma in i krig, för att ha en anledning till folket. Sen kom det denna båten som blev attakerad av tyskar. Det va aldrig några..  NI som läst på vet vad jag snackar om. Ni andra, ni vet ej. This is some deep shit. Och ni borde vara rädda.
Ni är under en stor jävla revolution. . makten som kommer finnas kommer vara katastofal. De mänskliga rättigheterna kommer att försvinna, världen kommer därmed gå under. Men ta det lugnt, det är ja inte hundra på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0