första dagen i skolan,

Första dagen i skolan. Träffade klassen igen. Det  va helt okej, Jag träffade ju Cattis igen som jag inte träffat på en evighet. Men också de andra i klassen.
Vi har precis börjat med Multimedia nu i skolan. Så vår eftermiddagslektion hade vi att vi var tvungen att spela ett spel. Vi hade alltså turnering i klassen. Spelet som röstades fram blev "Seal hunter". Om ni hört talas om det, så vet ni att det är roligt.
Men innan jag visste vad de va, så såg man bara denna lilla söta sälen som hade ett gevär siktat mot skallen.
Jag och Cattis ville inte spela, men till slut så spelade vi. Och vi kunde inte sluta, det va ju skitroligt ju. . Men budskapet va skit. Vi fick rekordet 42,000 poäng.
Haha




Efter skolan åkte jag och Cattis in till Stan för att fika,och där träffade vi Matilda som följde med oss och fikade. Vi hade riktigt roligt och skrattade ihjäl oss åt alla möjliga saker. HAHA.
Men stackars Cattis hade en blind date, och vi skämtade om denna kille hur han skulle va, eller se ut. Och när han väl kom. Ja de får ni fråga Cattis om. . .  Men mitt första intryck : jag kunde inte sluta skratta. . .
Sen var vi "tvungna" att gå för "lovisa var ledsen". . . HAHAH


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0