festivalsommar

Jag har ju aldrig varit på en festival. Eller alltså jo, stadsfestivalen, men inte andra som typ Siesta festivalen eller Roskilde. Så detta året funderar jag på om jag ska och packa tält och öl och åka till Ölands roots festival. Det är reagge festival. Jag bara väntar på att se om det kommer några artister som jag känner till. För jag betalar ju inte biljett och sen så är det ingen artist som jag vet.
Haha, kanske också skulle testa Siesta festivalen. Eller Peace & love festivalen, eftersom Promoe kommer dit. Du vet Promoe är ju han som är rapparen i Looptroop. Men det är synd att inte hela Looptroop ska vara med. Då hade jag nog inte tvekat. Hehe.

Men förfan dags för mig att åka iväg på något sånt och börja utnyttja att jag är 18 och kan göra vad jag vill och hur jag vill.


Kommentarer

Postat av: bebba

JAG HÄNGER PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!??

2009-02-06 @ 12:53:28
Postat av: bebba

förresten, jag har ett meddelande. till cattis! om du brukar läsa bloggen, KOMMENTERA MERA för tusiken! älskar din blogg danie :D:D

2009-02-06 @ 13:22:30
Postat av: daanie

hihihih , okeeey eebbs! taack!

2009-02-10 @ 08:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0