yeey

Igår var jag med flickorna i Stan. Vi skulle äta gott, men kom på att ingen av oss hade beställt bord någonstans, så direkt när vi kom in på en resturang så "nee,beställt bord kanske?" , vi fick gå.
Vi bestämde oss för att gå till ett ställe där man slapp sånt och de va inte mycket folk. Taj Mahal. Indisk resturang. Det va faktiskt gott, jag åt strimlad oxfile i nån sås , och en massa olika frukter och grejer. Det va hur gott som helst ju.
Sen satt vi där och skrattade och pratade.
Sen klockan 10 satte vi oss på den lilla båten och turade en gång fram och tillbaka. Vi drack lite shots och sånt.
De va kul, förutom den fyllegubben som trackade på Ebba att hon va snygg. Så jag hämtade en som jobbade där och hon föste iväg honom. Tack gode gud.
Kvällen slutade med att jag åkte till min söta Paul och de andra till sina killar.
Ja och Paul hade eget disco med värsta discohögtalaren och satte på discolampan som lös i takt till basen. Så jävla kul.

tack flickor för en trevlig utekväll, som vanligt.

Kommentarer

Postat av: bebba

tacksjälv bäbo, kuliit som vanligt! gubben var kvällens värsta men du räddade ju mig! spontant & impulsivt blir alltid bäst! :D

2009-02-06 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0