Vad jag har lärt mig.

Jag har lärt mig en viktig sak idag.


"det är inte alltid som man tror"




Jag säger inte vad jag menar, men att jag tycker att människor i dagens läge är ibland väldigt annorlunda och kan inte förstå hur de tänker. Jag kan inte förstå hur jag tänker ibland. Visst alla kan göra fel, men jag menar vissa saker är knäppa, saker som är absolut helt självklart en lögn, endå tror jag på sakerna. Jag blir knäpp på mig själv. Jag är så sjukt jävla godtrogen men också dum. Äe. Fy skäms daniella!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Danni:D Den bästa av dom alla:D + my xD

2009-02-25 @ 21:03:36
Postat av: Rasmus.A

Danni:D Den bästa av dom alla:D + my xD

2009-02-25 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0