skridskor.

Idag i skolan så skulle jag och cattis hålla i idrotts lektionen. Vi bestämde oss för att åka skridskor och åkte in till Olympia med klassen. Läraren magnus var ju med såklart. Men såhär va det va, att alla i klassen stack hem eller någon annan stans. Måste säga att det va väldigt respektlöst.
Vi fixade och donade till en helt annorlunda lektion. Men ingen tyckte det va kul, nähe, men vafan tycker ni är roligt då? Att springa runder i en innebandy hall och göra typ inget mer än att jaga en bolljävel.
Neej, men fortsätt med det ni då!
Jävla skit. Måste säga att jag har lärt mig något av denna dagen iallafall. Men tack till er som endå hängde på.
Och jag och Cattis hade kul iallafall, som vanligt. Vi åkte runder på isen och försökte göra konståkningar! hihi.
Cääädis, du betyder, och vi är så jävla bra Team du&jag! hihi.


(checka luggen, hahahaha)

Sen stack jag och Cadis till söder och käkade max, det är gott, sen hängde vi på söderpunkten. Kooolt!





Kommentarer

Postat av: Anonym

vi är det bäste teamet i världen!!!!

2009-02-07 @ 17:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0