En bra morgon!

Paul skulle till arbetsförmedlingen, trodde jag så han pussade mig hejdå medans jag  fortfarande sov. När jag vaknade och förstod att han hade stuckit var klockan halv 9.
Och jag ville hinna träffa honom innan jag stack till körskolan vid ett. Så jag klädde på mig och följde efter honom.

När jag väl kom ner till arbetsförmedlingen får jag ett sms av honom att han är hemma. Då skulle han bara snacka med någon där snabbt och fixa något papper. Jobbigt läge.
Men vi bestämde att vi skulle ta en fika på stattena och mötas på halva vägen. Så vi åt lite frukost och drack kaffe. Väldigt mysig morgon. Hihi,

Efter ett tag åkte vi hem till honom igen och där spelade vi lite piano. Och gjorde en rolig banan bild på photoshop

Sen stack jag hem, och från tiden ingefär elva till tolv, alltså en timme hann jag se 5 polisbilar! VARFÖR`? hm.

Sen körde jag en timme på körskolan och nu är jag hemma och ska snart göra något att äta. hihi.

Älskar dig min sexiga baby, you are the world to me :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0