cleaning out my closet!

Nu har jag städat mitt rum (äntligen), det var
på tiden. Och jag har gjort om det lite också.
Eller jag har gjort om det rätt mycket. Och tänka sig, jag har fått upp en tavla! haha. Men det är inte ofta som jag städar mitt rum. Inte för att jag är ohygineisk. Utan för jag har inte tid helt enkelt och jag orkar inte. Det är jobbigt, enligt mig.




Lollo fick också vara med på ett hörn.
Men hon gillar inte att vara med på fotto!
Jag försökte fotografera henne i sitt hus. Men det gick inte, hon tog bort huvudet hela tiden. Som om hon verkligen inte ville vara med på fotto, som om hon har nått att skämmas över. haha, hon är ju så söt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0