åe, tåglufferi

jadu, tröttare kan man inte bli. Efter en stojjig dag idag. Men nu är jag hemma i min säng och ska sova. Känns att jag har lite ont i magen, men det går väll över tills jag gifter mig.
Jaja, iallafall. Jag och Paul vi har tänkt att tågluffa lite grann den 16 februari åker, och är borta i några dagar. Endast vi två.
Eftersom det är tågluff ska vi vara så spontana som möjligt och inte bestämma i förväg vart vi ska. Vi vet bara att vi ska ha råd och att det är inom Europa.
Iallafall, detta känns som en väldigt spontan och rolig resa. jag tror att jag och Paul kommer att ha skitroligt iallafall.
Vi ska åka tåg. Och vi har ett interrail kort eller vad det heter som vi ska köpa.
Packat och klart, här kommer vi till När och fjärran!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0