20 Augusti 2009

Idag var den dagen då mitt The Sims 3 egentligen skulle ha kommit. Men det är tydligen nytt release datum och det är den 4 Juni. herregud, hur kan man flytta fram det så länge?
Kan tänka mig att jag inte är den enda förbannade människan idag.


Idag har jag och Paul varit tillsammans i 2 och ett halft år. Vi har inga pengar så vi firade det genom att åka till statioil och köpa hamburgare och sen promenera hem i snön. Det va mysigt endån. Vi behöver inga fancy grejer för vi vet att vi två är de som betyder mest.
När vi kom hem igen ringde mamma och sa att vi skulle komma ut för hon hade en överraskning åt oss.
När vi kommer ut så kommer Elias med en flaska champanj och en söt Nalle.
Tack mamma :D
Hon sa att eftersom vi inte hade några pengar kunde vi fira det nu. Så väldigt snällt, vi blev jätte glada. Så nu sitter vi här och dricker champanje och skålar om varandra!

jag älskar dig paul jätte mycket!

Och tack mamma, jag älskar dig!

(bilder kommer imorgon)

Kommentarer

Postat av: ebbstor

ljuvliga kärleken :)

2009-02-21 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0