Illuminati

Det första människor som hör detta, tänker att det låter fullkomligt löjligt. Att det bara är en dum teori som folk skapat för att manipulera människor.
Då undrar jag. Om jag lägger fram en bild på ett bord på en person du känner väldigt väl. Och jag säger "denna personen känner du", då nekar du inte bara, eller skrattar och säger nej? För då ljuger du.

Men hur kan det komma säg att många människor gör såhär. Jag lägger fram bevis, endå skrattar dom och säger att det är lögn. När jag berättar, vissa blir rädda och menar att detta är en sekt, det är hjärntvätt. 
Men snälla söta rara människor. Det är inte det, jag ser det hända varje dag i samhället, jag ser hur det blir mer och mer. Hur allt utvecklas. Hur kan ni förneka?
Ibland undrar jag om det är jag som är knäpp, kanske är jag sinnersjuk. Men isåfall säg det till mig, bevisa mig att jag har fel. Visa mig bara. 
Karl Marx såg exakt samma sak som jag. Tupac, och en massa andra.
Det finns så många människor idag som är medvetna om detta, inte bara ungdomar utan vuxna, gamla människor.
De som är äldre har mer erfarenhet. Fråga dom, eller berätta om denna teorin. Så ska vi se om de skrattar.
Vissa påstår att detta är en period i mitt liv och när jag har barn och familj ser jag annorlunda på saken. nej nej nej. Det kommer jag inte, dettta är en livstil, inte en liten period. Om hela världen är manipulerad, hur kan man blunda? Hur kan man blunda när samhället rasar samman? Hur kan man fortsätta leva på detta vis när man vet att ens egna barn en dag ska växa upp här. 

Jag e arg.

Kommentarer

Postat av: natasha

ja det är lite mindre än en månad kvar nu :) 27dagar. är jätte nervös inför förlossningen. men iochmed jag ska ha min sambo och mamma med mig så är det inte lika nervöst. mamma har ju fött fram 4 barn så då är nog 1 barn en lätt match hihi :). men jo nervöst och lite skrämmande känns det som. tror det kommer göra riktigt ont. :p kram

2009-12-28 @ 18:05:48
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0