patetiskt.

I livet går man igenom väldigt många faser. Deprission, lycka, ensamhet, kärlek mm. Det är som en bergochdalbana, men det har väll alla redan hört? Men när man märker att man är i en av faserna då vet man vad som är rätt och vad som är fel. Då finns det inget annat alternativ än att bara följa sina egna instikter, eller intutioner. Mer eller mindre följa sitt hjärta, som det så fint heter.

Nu är sommarlovet snart slut. Jag undrar hur många det är som ångrar att man inte gjorde mer, och hur många som känner sig helnöjda.
Jag tänker inte avslöja vad jag själv tycker. Det får ni räkna ut själva.
Det fanns mycket jag skulle göra. . Åka på Peace & Love festivalen i Borlänge, åka till Öland Roots festivalen på öland, åka till Köpenhamn med Paul. Och bara göra en massa roliga utflykter, åka till stranden har jag gjort ytterst få gånger.
Då är ju frågan? Vad har jag gjort? Slappat? Sovit?
Jag vet faktiskt inte själv, har inget minne av att jag sovit så mycket, eller slappat så mycket, visst några dagar har väll gått åt.

Men jag har faktiskt varit på Skara Sommarland och imorgon ska jag till bakken i Danmark.


Herregud, var det allt? Hur lång tid har jag kvar? Nej inte att leva, men att leva. Om ni förstår?



Kommentarer

Postat av: jessica

Sv: Tacktack! :) Visst är han ;D

2009-08-05 @ 22:48:58
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0