Konspiration

Musiken är mitt liv. Det är den absolut bästa sak som uppfunnits.

Det är något man ej kan leva utan. Så är det iallafall enligt mig. Men när jag får veta att musiken är manipulerad. Inte all, men mycket. Att det är någon liten skit som sitter och berättar hur det ska ligga till. Vad man ska lyssna på hur det ska låta, osv.
Jag pallar inte det.

Kanye West är väldigt bra, eller rättare sagt , han VA bra. Är det tyvärr inte längre, men jag tror att han är illuminati, och är rädd att det kanske finns en sorts hemlig reklam i låtarna för något. Men jag skiter i , och lyssnar anyway.

Hiphopen håller på att dö ut.


Det är väldigt tråkigt, det finns ingen bra underground längre, iallafall itne vad jag hört.
Allt blir en s.k. pop electro, jag vet inte vad.
Det är som om alla bara MÅSTE använda den här coola grejen på micen så att man låter som att man sjunger i en metallburk och det låter jäätte bra helt plötsligt.
Ush säger jag. Men vem vet, om några år kanske det är glömt och jag bara lyssnar på denna pop, hiphop, electro. . PHE, kanske den kommer hete. nää.

Kommentarer

Postat av: Lezz

Det är fan Kanye West som dödar hiphop! Vad håller du på med?!



"Media-radio sluta spela hiphop, så den hittar tillbaks till graffiti och betongblock!"

2009-09-29 @ 21:43:58
Postat av: daniella

Är du dum, Kanye West VAR hiphop. Han är inte det längre! han var betongblock, han ÄR INTE DET LÄNGRE?

VAD HÅLLER DU PÅ MED?

2009-09-29 @ 23:26:33
URL: http://eeinaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0