Känns som de va längesen

Ja. Det va väll ett rätt bra tag sedan jag skrev i bloggen. Det känns lite meningslöst eftersom det inte är så många som läser. Har försökt med allt för att få fler läsare. Men det verkar inte som att det går.
Jag är väll tråkig antar jag.


Nej men jag tror att jag faktiskt inte haft tid. Har inte varit hemma så mycket på sistone. Är i staden Helsingborg med vänner, eller hos min baby Paul.

Igår så åkte jag & Paul till Köpenhamn och bara gick runder och hade en trevlig utflykt. Han betalada såklart! Sen åt vi lite mysig mat och vi drack kanske en eller två öl. Men vad gör det!
Det var en hel mysig dag. Synd att jag inte tog många bilder. Tog några bara från tåget.


Men jag har också läst väldigt mycket. Jag började på Sagan om Isfolket i Lördags. Det var bok nr 3 av 47. Har läst de tidigare nummrena sen tidigare. Jag läste ut boken på några timmar. Sen hämtade jag 4an av my och läste ut den också på några timmar, sen hämtade jag 5 & 6an och läste ut 5an på några timmar. Är halvvägs nu på 6an.
Måste säga att det är helvetes bra böcker. Ni som gillar att läsa, läs dom! Ja kan inte sluta förräns boken är slut alltså. Väldigt sjukt, men bra bok.
Margit Sandemo som skrivit böckerna är väldigt bra på att skriva. Hade kunnat ringa henne och fråga "kan du ge mig en privat kurs på skrivning?".
Men det ska jag inte.
Hm, nä nu ska ja ner & göra en kopp Te ( jag brukar ej dricka te, men cattis tycker de är mysigt, måste testa! ),
ta en cigg och lägga mig i sängen och fortsätta läsa.


Kommentarer

Postat av: ebbstor

haha jag är din trogne läsare! hihi. vilka suggingar ni är:) har väntat på ett inlägg från dig, blivit besviken flera gånger när du inte uppdaterat haha. informera oss mer om illuminati & alla teorier daniella. då lovar jag att tipsa alla mina vänner om din blogg. jag har skrämt upp dom lite hahaha.

2009-04-21 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0