väla med my,

Idag va ja på väla med my. det va kul, vi snackade och kollade, shoppade, åt. Jätte mysigt verkligen!

Jag och my gick till "sisters" och hittade världens underbaraste smycken, det va "OXXO design" och "diddo", smyckena va så underbara, på alla halsband eller örhänge eller armband stod det nått betydelsefullt som "hope" "love" "follow your dreams" , ja du fattar.
och jag föll för ett underbart armband med alla olika lyckoamuletter, kors, budda, elefant, hjärtan, änglar , allt. så underbart fint. ´De kostade 400 , FÖR ETT ARMBAND ?
jag köpte de!
men sen ångra ja mig och lämnade tillbaka det, jag har helt enkelt inte råd. .

Sen gick jag och my vidare, hon handlade lite här och där, men jag köpte bara ett fint kort till paul där det stod hur mycket han betyder för mig, du vet med dom nallarna? och sen köpte jag kärlekscheckar. underbart.
Sen köpte jag också en lång stickad tröja på Gina Tricot, grå. Jätte fin.


Här är armbandet. MÅSTE HA NÄSTA MÅNAD! OM JA SÅ SKA LETA ÖVERALLT OM DE INTE FINNS KVAR!
det är Oxxo design.

underbart


Kommentarer

Postat av: ebba

SHITTT nu smälte jag oxå för dom smyckena! nu måste jag oxå ha!!! AAAH! haha. men dom låter ju helt underbara! :D

2008-10-20 @ 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0